Interni trenerji, ne glede na to ali gre za občasne interne izobraževalce ali za prave interne trenerje, si zastavljajo (ali pa bi si morali) podobna vprašanja, le globina in širina teh vprašanj sta različni.
Kako naj pripravim izobraževanje, da bo udeležence pritegnilo?
Kako naj zagotovim, da bodo dobili ravno prave informacije?
Kako naj jih naučim, da jih bodo znali uporabljati?
Kako naj poskrbim, da jih ne zasujem s preveč informacijami?
Kaj je celota znanja in veščin, ki naj bi jih idealno osvojili na daljši rok?
Kako naj jih korak za korakom natreniram?
Kako naj jih motiviram, da bodo začeli nove veščine tudi uporabljati?
Kako naj vključim njihovega neposrednega vodjo v proces izobraževanja?
Kako jim lahko trening naredim še bolj pisan na kožo?
S katerimi elementi ga lahko naredim še učinkovitejšega?
Kako lahko vplivam na njihovo delovno okolje, da bo podpiralo nove veščine?
Kako lahko svoje znanje in poznavanje situacije redno in pravočasno prenešam do vodstva, ki take pomembne informacije potrebuje?
Avtor: Mojca Straus Istenič